سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بفرما تو دم در بده!

اس ام اس و آف عشقولانه 3 پنج شنبه 87/6/28 ساعت 2:43 عصر

وقتی شادی، آروم بخند تا غم بیدار نشه، وقتی غمگینی، آروم گریه کن تا شادی نا امید نشه...

 

 

 

من غریبه ی دیروزم . آشنای امروز و فراموش شده ی فردا . پس در آشنایی امروز مینگرم تا در فراموشی یه دنیا یادم کنی

 

 

 

اگر دیدی تو یه اطاقه تاریکی ؟!! دیوارهایه دور و برت قرمزن !! از همه طرف خون میریزه !! نترس ! تو ، تو قلبه منی

 

 

شادی ماله تو ، غم ماله من ، امید واسه تو ، ناامیدی واسه من ، روشنی واسه تو، ظلمت واسه من ، همه واسه تو ، تو واسه من

 

 

 

لذتی که در فراغ است.در وصال نیست،چون در فراغ وصال است اما در وصال بیم فراغ!!!!

 

 

زندگی مثله ریاضی میمونه .... بیاین خوبیها رو جمع .... بدیها رو تفریق .... نیکیها رو ضرب .... شادیها رو تقسیم بکنیم

 

 

حرفی نگفتم از عشق، یادی نکردم از درد اما همیشه با اشک ،رسواست قلبه عاشق


 



چیه فکر کردی یک 1 اس ام اس جدیده ؟ یا فکر کردی کارت دارم ؟ نه بابا فقط می خواستم بگم دوستت دارم

 

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی



انان که خاک را به نظر کیمیا کنن .... باشد که گوشه چشمی به ما کنن

 


نوشته شده توسط: m